Gjør yoga hjemme i påsken! Solhilsen A og B

Selv om vi nå har stengt resten av påsken, vil gjerne oppfordre til at du gjør litt yoga innimellom påskekosen, der du er:) Det som er så fint med yoga, er at det kan gjøres omtrent hvor som helst og når som helst, når du trenger det! Sett av 5-10 minutter, med pust og bevegelse, og se hvordan du føler deg etterpå. Du trenger ikke å sette av 90 minutter for å kjenne på effektene yogaen gir, ofte er det nok å ta noen solhilsner og kjenne litt på pusten. Kanskje føler du deg inspirert til å fortsette, og prøve noen andre posisjoner som du kommer på.

Solhilsner har vi tidligere skrevet om i dette blogginnlegget.

De er en fin yoga-praksis i seg selv, ettersom de inneholder både fremoverbøyer, bakoverbøyer, inversjoner og styrkende øvelser. De tar heller ikke lang tid å gjøre, er relativt enkle å lære, og fine å gjøre dersom du har vanskelig for å komme på yoga-posisjoner å gjøre hjemme.

Surya Namaskar A - modifisert versjon

Surya Namaskar A

Surya Namaskar B

Vi håper du nyter påsken, og gleder oss til å åpne dørene igjen fra tirsdag neste uke :)

God påske fra alle oss på YamYoga! ♥

Publiserte innlegg
Siste innlegg
Arkiv
Søkeord
Følg oss
  • Facebook - Black Circle
  • Instagram - Black Circle
  • Snapchat - Black Circle
TILBAKE TIL TOPPEN

© 2016-2020 Yamyoga / All rights reserved. Unauthorized use of any content or images is prohibited​.​